1.Cost redusNu este nevoie să achiziționați o casă de marcat sau un registrator fiscal costisitor.
Nu este nevoie de un contract pentru întreținerea caselor de marcat.
Nu necesită cheltuieli adiționale pentru repararea dispozitivelor fizice si deplasări către service centru.
2.FiscalCloud vă oferă oportunități suplimentare de creștere a vânzărilorPlasați anunțuri acolo unde publicul dvs. țintă le va vedea - chiar pe cecuri. E posibil de plasat pe cecuri cu FiscalCloud:
- Logo-ul companiei,
- noutăți despre companie,
- anunțuri de promoții și reduceri.
De exemplu, oamenii vin la magazin și cumpără un coș standard de produse. Casierul distribuie cecurile, iar clienții vor vedea pe lângă sumă un mesaj despre o nouă promoție.
3.Confortul utilizăriiFiscalCloud este Certificat în conformitate cu cerințele legislației Republicii Moldova
Fiscalizarea și instalarea se face online (nu este necesară deplasarea la organul fiscal sau centrul de servicii).
Oferă confort de lucru de pe orice dispozitiv - PC, tabletă sau telefon cu acces la internet.
4.ControlCu FiscalCloud, puteți monitoriza de la distanță activitatea casierilor, obținând în orice moment toate datele privind vânzările, cecul mediu și veniturile pentru ziua respectivă.
Pentru fiecare angajat puteți configura accesul numai la datele necesare prin crearea unui cont separat cu autentificare pe numele său.
5.FiscalCloud se integrează ușor cu sistemul dvs. de evidență.Utilizatorii au la dispoziție un API deschis care vă permite să integrați aplicația cu orice sistem de evidență.
Este deja disponibilă integrarea cu produsele 1С:Contabilitate, 1С:Gestionarea companiei, 1С:Comerț cu Amănuntul.
Facem tot posibilul pentru a asigura o integrare ușoară și convenabilă în infrastructura dvs. actuală.